Na most már télleg kéne fát vágni..

Reggel ahogy felébredtem (értsd: olyan fél 10 körül), felöltöztem és kimentem fát aprítani. Hűs decemberi nap volt, a reggeli napsugarak finoman simogatták a bőröm. Valahonnan messziről munka zaja hallatszott, bár az idilli képből kimaradt a madárcsicsergés, valószínűleg azért, mert már befagyott a seggük, esetleg mert hangosan üvöltött a telefonomon a metál? Ki tudja..

Talán egy havi tüzelőt sikerült csinálnom, mindössze délig dolgoztam ezen. A kezem kikészült, és már baromi éhes voltam, mert ugye sosem reggelizek.. Ezek után leültem enni, néztem a Dokikat, aludtam egyet, és nekiálltam kockulni. Szerintem ma pihentem a legtöbbet, mióta itthon vagyok.

Konklúzió (mert az is van): faszér megyek szabira, mikor itthon is ugyanúgy dolgozom???

Szerző: Flame87  2014.12.13. 09:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flameonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr626979345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása