Nem akarok mentegetőzni, de...

Azért nincs gyakran post, mert

- szar a billenytűzetem
- utálom ezt a szerkesztő felületet
- nem történik semmi érdekes
- nincs időm rá
- lusta vagyok

Nem, továbbra sem lesz gyakrabb frissítés. Ha már kiélveztétek a karácsonyi dizájnt, akkor lecserélem :)

Amik történtek:

- kilépett a kolleganőm, így most egyedül vagyok, belefulladok a munkába és továbbra sem fizetnek ki rendesen (zsebpénz-szerűen, lökéshullámokban kapom a fizetést, így nehezebb is beosztani),
- megvettük tesómtól a tévéjét, amit nagyon imádunk,
- voltunk a Mátrában 2. évfordulót ünnepelni, ahol széjjelfagytunk, és rájöttünk, hogy hegyi terepen biciklizzen az, akinek két anyja van,
- további utazási célpontok a Mátra még kétszer, a Komáromi új bicikliút, Agárd helyett Velence,
- még mindig nincs meg a tavaszra beígért kutya, mert az ígéret szép szó, de úgysem tartják be,- Ed túl van egy térdsérülésen, amivel több mint két hétig volt táppénzen és nekem kellett ápolni,
- június végén megyünk Recirquel előadásra a MÜPÁ-ba,
- tervezzük a Bastille és a John Newman koncertek meglátogatását a Volt feszten, egyedül az a baj, hogy rohadtul nincs sehol szállás,
- dejólenne megint Bécsbe menni,
- felcsaptam informatikusnak, az irodai gépeket ÉN szerelem (olyanok is),
- megtanultam dekupázsolni, bár ez erős túlzás, mert egyszerűnek tűnik, de úgysem lesz olyan szép a végén, mint ahogy előre tervezted,
- megalakult a Metal Cougars Bike Club, amihez már egyenpulcsit is csináltattunk, nem vicc!
- az egyedi ruhákról jut eszembe, megtanultam textilt festeni (mintát), de ez legalább már elsőre is jól sikerült :)
- felfedeztem a Three Days Grace-t, és rájöttem, milyen marha jó zenéjük is van, és az egész diszkográfiát kenem-vágom, és kitaláltam, hogy elmennék koncertre (Ed is), és kiderült, hogy két éve kivált a frontember (ismerős a sztori? Kamelot ugyanez!)
- asszem lassan tényleg megvesszük a cuki bicikliket (darabja 100 Mátyás), viszont az is biztos, hogy már alólunk ki fogják lopni (lehet láthatatlan gps-t szerelni ezekbe?)
- itt a jó idő, fagyi napja, Margit szigetelés, bicikliszezon (megint kikötöttem a hévnél, kíváncsi vagyok, mikor lopják el)

Hát most ennyi. Pusszpá.

Szerző: Flame87  2015.04.22. 15:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flameonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr477389554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása