Ki van adva az ukász, hogy az év végére tartogatott 10 napot mind vegyük ki még decemberben. Jó kicsit itthon lenni, azok után, hogy két hétig szenvedtem kéz-láb-száj vírussal itthon, nem is olyan rég. Nem mintha nem lenne dolgom és csak pihengetnék..

Azzal indítottam, hogy mivel csütörtökön megkaptam az sms-t a banktól, hogy húzzak el a PIN kódomért Szszmiklósra, így hát délután kettőkor felpattantam a biciklire. Egy hete folyamatosan esős-nyálkás az idő, ideje lenne beszerezni egy sárvédőt. Szuper, elindultam harasztin a bolt felé, útközben beugrottam a könyvtárba, hogy megkérdezzem, vajon lehet-e örökös tagsági igazolványt szerezni, mert anyunak tökéletes nyugdíjas-karácsonyi ajándék lenne. Hát persze, hogy nem! Anyut így is nehéz meglepni valamivel, és az egyetlen ötletem sem kivitelezhető. Szuper. Tovább a biciklisboltba.

Csávókám mocskos szájú, részeges, a literes vodkás üveget épp akkor tüntette el az asztalról, mikor a kasszához lépett. Rögtön kifaggatott az új kerekemről, hogy hol vettem, mennyiért, ja, az eléggé jó árban volt akkor, nálam ennyiért kapod, nade ha a sárvédővel baj van, akkor szólsz. Jó, persze.

Irány a hév, majdnem elfelejtettem lelakatolni a biciklit, egy cigi után már robogtam is le miklósra. A héven jött a kaller, persze a biciklisnél hagytam az összes apróm. Tuti örülni fog, hogy 250 Ft-ot tízezressel akarok kifizetni. Kaller a bejelentésemre csak annyit reagált, hogy sok ilyen címletem legyen még. Mondom az útirányt, erre megszólal: a József Attila telepet már elhagytuk! Mondom nem, ez még csak Szszmiklós volt. De, tutit, hogy elhagytuk már. Mondom nem, tuti, hogy még csak egy megállót jöttem. Nem vitatkozott tovább, mivel az ablakokon az ázott utastársak miatt pára ült, így nem lehetett kilátni, de elhitte nekem. Legyintett egy nagyot, hogy á, akkor mindegy. Így aztán legálisan blicceltem.

Miklóson aztán letettem az irodában a sárvédőt, elballagtam a bankba, ahol a sorszám kikérése és a megérkezésem után rögtön sorra is kerültem. Leülök még kabátban, fejemen a sapi, csaj megszólal: miben segíthetek? Mondom a PIN kódomért jöttem, mert voltam olyan gyökér, hogy elfelejtettem, kértem újat. Ok, telefonál egyet. Bemondja a nevem, jön egy boríték, amíg várunk röhögve kérdezi: Kedves Zsuzsa, elfelejtetted a PIN kódodat? Mondom ja, hát három hónapig nem kellett használni a kártyám, mióta megkötöttem az új szerződést. Cuki. Buzerálja a gépet, kérdi itt-e a kártya, mondom ja. Kipróbáljuk az új kódot, minden szuper, megkérdi aztán: Kedves Zsuzsa, segíthetek még valamiben? Háááát, ha már így kérdezi, aha. 16 db sms-t kaptam ma a banktól, ami valójában két üzenet, remélem nem nekem kell kifizetni. Á, az valami rendszerhiba, nem velem fizettetik ki. (megnézem én azt, mert mostanság mindenkitől minimum triplán jönnek az sms-ek) Átállítja a gépben, hogy ne kapjak sms-t mindenféle szarságról. Kérdi, hogy nyilatkoztam-e az ingyenes kp felvételről. Hááát, nem emlékszem.. Jó, megnézi a rendszerben, azt mondja nem nyilatkoztam. Ezt is elintézzük, mire elkezd csevegni (tegezve), hogy tanulok-e vagy dolgozom és a munkabérem erre a bankszámlámra kapom? És mennyit kapok majd? Hát igen, ebben a hónapban csak x ezer átutalás jött.. De jó, azt nem látja a rendszerben mikor fogok legközelebb menstruálni?? 

Na, miután mindent elintéztünk, visszamentem az irodába felkapni a sárvédőt, aztán bemásztam a hongkongiba, vettem anyunak melegítőt meg Petinek egy fekete farmert. 

Ma mindenki tegezett, mindenki jópofi volt velem.. Biztos az új sapim teszi! :)

sapis_kep.jpg

Szerző: Flame87  2014.12.10. 10:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flameonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr376971739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása