Ma elbaktattam a postára, átvettem a Petinek megrendelt termoszt. Egy hatalmas dobozban volt, így kibontottam még a helyszínen, és kiszedtem belőle a kisebb dobozt, mert így nem tudtam volna sehogy sem hazavinni biciklivel. Otthon aztán volt ám meglepi! 

Kibontom, hogy örüljek, aztán nézem, kék termosz van a dobozon, ajjaj.. Baljós előérzetem beigazolódott, mert a dobozban egy LILA termosz volt, emellé a teteje be volt horpadva. Még jó, hogy zöldet kértem... Eldurrant az agyam, felhívtam mindkét számot, amit a webáruház honlapján találtam, az egyik ki volt kapcsolva, a másik kicsöngött, de nem vették fel. Most komolyan, szerda délután háromkor ne akarja már senki megmagyarázni, miért nem veszik fel a telefont!

Jó, hát ha így nem, akkor majd máshogy. Elkezdtem írni az e-mailt, csatoltam a megrendelést, készítettem fotókat, és kértem a cserét, vagy ha ez nem megy, akkor kérem vissza a pénzem. 

termosz.jpg

Rá két napra telefonáltak az ügyfélszolgálattól, és felajánlották, hogy a haraszti piacon kicserélik nekem, így kihagyhatjuk a postát, meg az időhúzást, juhéj! Mert hogy ők kint szoktak árulni minden szombaton, és látták, hogy harasztis vagyok :)

A nap további része azzal ment el, hogy főztem, krumplifőzeléket gombás-sajtos fasírttal, és összedobtam egy leveles tésztás almás sütit, majd mosogattam. Tudom, ez nem olyan hír, ami említésre méltó lenne, de figyelj jól és olvasd el, a szabim többi napját hogyan töltöttem!

Szerző: Flame87  2014.12.13. 09:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flameonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr476979323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása