Mit is akartam ma csinálni? Ja igen, fát vágni! Dehát nem jött össze..

A reggelemet azzal töltöttem, hogy kitakarítottam a szobát. Portörlés ezerrel, lemostam a monitort, a billentyűzetet, porszívóztam és felmostam. Most talán már nem leszünk porallergiások :)

Anyámék nagy kábelezésben vannak (kábelt pucolnak, hogy leadhassák a rezet), hogy összekaparjanak némi pluszt így karácsonyra, így aztán a főzés megint rám maradt. Milánóit csináltam, apunak külön tepsibe rásütöttem a tetejére a sajtot, többieknek jó a mezei cucc is. Ezek után kitaláltam, hogy kéne valami kekszes-barackos süti is, így aztán azt is csináltam. Annyira megtetszett a kicsi két személyes tepsi, hogy enyhén elkezdtem célozgatni rá anyámnak, hogy milyen jól jönne egy ilyen a majdani konyhámba.. Ahogy számítottam is rá, rögtön felajánlotta, hogy az enyém lehet :D Bírom, hogy mindig megérti ezeket az enyhe kis utalásokat :)

Szerző: Flame87  2014.12.13. 09:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flameonfire.blog.hu/api/trackback/id/tr496979333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása